FUCK U CHIRIN

INLÄGGER UNDER HAR JAG INTE SKRIVIT HAHAHAH DET VA CHIRIN DÅ VET NI ALLIHOP DET VA INTE JAG DET VA CHIRIN, CHIIIIIRIN:

inlägget ja mena:

Asså shiiiittt jag strular så jävla mycke, har fan börjat tröttna det är så jävla tråkigt!!! alla vill ju typ strula med mig hela tiden men orkar inte -.- Jag är faktist snyggast på hela aspuddenskola! och ni som tror att jag driver kan dra åt helvete!!! låt mig säga vad jag vill horungar! skaffa ett eget jävla liv -.-
är så jävla sur på en kille jag e på g med han vill alltid strula men jag sa:
-bajsa på dig jävla skitunge
- OKej? vill du vara ihop med mig eller inte?
jag blir så himla sur


En snabb bild på mej

Kommentarer
Postat av: Lucas

Godmorgon! Allt bra idag med dig? :)

2011-03-12 @ 10:08:10
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: kajsa

Hej!



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli dagens blogg! :)



aAllt Du behöver göra är att kommentera inlägget " dagensblogg" för att vara med och tävla :)

Lycka till



// skrh.blogg.se

2011-03-12 @ 10:12:01
URL: http://skrh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Katt bild

2011-03-12 @ 10:36:18
Postat av: fillippa

hahaha det var jag som, skrev och skrev att det var chrin, sen ändra hon till dig :P

2011-03-25 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0