trött sooom piiiiiiiip + bilder (smr's)


Hej sry för dålig upd. men har verk inte orkat är så jäävla tröööött! Sen på kvällen när man ska gå o lägga sej så e mn pigg helt plötsligt haha aah- skut mej

..._|\_________________/\_
../ ///// ___(___)_________ ())
./_________________(____())
...)-------(_(__))
..//-----//
//-----//
//___//

 
haha kmr ihåg den haä dan - minnen, andra skoldan(7an) kom hem vart helt blöt för de' regna
Om jag kunde spla tbx tiden så skulle jag ha gjort de' fan va kul vi hade (jag, alma chirin, isa, vanja) -bästa tiderna i mitt liv aso, vill ha smr, geeee mej


haha vanja jag chirin- största tööööntarna

haha Isa (aijsa) och Alma hahah kmr ihåg den här dan

Craaaaazy (Aijsa)- Isa

OFFER- HAhahahaaaah a... ingen e seriös.. (tror ja?) ina ja af :P

Kommentarer
Postat av: u know who ;) and u nkow why

hahha den andra bilden- största importer hahah

2011-03-08 @ 20:29:56
Postat av: TARA

HAHA viiiiisst?

2011-03-09 @ 20:19:17
URL: http://orginalerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ni sluta lägga upp så jävla fula bilder på mej -.-

2011-03-09 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0